HUIS VOLLEDIG UITGEBRAND IN SINT-GILLIS-WAAS

Het waren de overburen die de brand in de Stationstraat opmerkten gisterenavond rond 23 uur. De brandweer was snel ter plaatse, maar kon niet meer voorkomen dat het huis volledig uitbrandde. 

Toen de brandweer arriveerde sloegen de vlammen al uit de ramen op de beneden- en eerste verdieping. Uit voorzorg werden de buren geëvacueerd, maar de brandweer had het vuur vrij snel onder controle. 

De bewoner kon zijn huis op tijd verlaten.  Het was even onduidelijk of er nog andere mensen binnen waren, waardoor de brandweer toch het huis nog eens uitkamde. Dat leverde niets op.

Het huis is na de brand onbewoonbaar. De oorzaak van de brand is nog niet gekend.

2024-07-10T04:26:12Z dg43tfdfdgfd